Berry smoothie with protein

 In Συνταγές

Για ένα υπέροχο berry smoothie with protein, το οποίο σας δίνει δύναμη, ευεξία και ενέργεια, αλλά σας κρατάει και πολλές ώρες μέχρι το επόμενο γεύμα, θα χρειαστείτε:

ΥΛΙΚΑ

100ml ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ

1κ.γ στέβια

1 φλιτζάνι κατεψυγμένα ή φρέσκια αρώνια

1 κ.σ. πρωτεΐνη ρυζιού σε σκόνη

1/2 κ.γ κανέλα

Βάζετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και πολτοποιείτε μέχρι να ομογενοποιηθούν.

Τα smoothies είναι καλή πηγή ενέργειας, βιταμινών και πρωτεϊνών. Θα πρέπει να προσέχετε την επιλογή των φρούτων.

Επιλέξτε φρούτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη. Η υπερβολική κατανάλωση φρουκτόζης μπορεί να προκαλέσει επιβράδυνση του μεταβολισμού και να έχει αντίθετο αποτέλεσμα – να προκαλέσει λιπογένεση στο σώμα.

Η συνιστώμενη δόση φρουκτόζης την ημέρα είναι περίπου 20 γραμμάρια – 4 ή 5 κουταλάκια του γλυκού.

 

 

 

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Δοκιμάστε ένα άλλο κείμενο. captcha txt
0

Start typing and press Enter to search

κολοκυθάκια στιφάδο