Επιστροφές Προϊόντων

Η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

▪ επικοινωνήστε εν πρώτης τηλεφωνικά ή αποστείλετε email  αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής.

▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.

▪ το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί

▪ τα έξοδα  αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη

‘ η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν αλλοίωση ευπαθών προϊόντων κατά την μεταφορά τους, εφόσον οι κίνδυνοι αυτοί αναφέρονται στις πληροφορίες των προϊόντων

‘ Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή και η εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν απώλεια, φθορά ή ζημιά που προκύψει κατά την μεταφορά από ευθύνη τρίτων

Υπαναχώρηση

1.-Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση αναίτια και χωρίς καμία επιβάρυνση.

2.-Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες, για τις συμβάσεις πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή: α.- από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελμένων από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, β.- από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παραγγελίας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παραγγελίες ή πολλά τεμάχια, γ.-από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού, σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο. 4.-Τα συμβαλλόμενα μέρη μπορούν, εάν το επιθυμούν, να εκτελέσουν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης.

B.- Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης

1.-Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ενημερώνει τον προμηθευτή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Προς τον σκοπό αυτό, ο καταναλωτής δύναται:

α) είτε να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που παρατίθεται εδώ

β) είτε να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

  • -Ο καταναλωτής έχει κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της ανωτέρω αναφερομένης προθεσμίας, εάν η ανακοίνωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αποσταλεί από τον καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας.
  • -Ο προμηθευτής μπορεί, επιπλέον των δυνατοτήτων που αναφέρονται στην παράγραφο 1, να παράσχει την επιλογή στον καταναλωτή να συμπληρώσει και να υποβάλει ηλεκτρονικά το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που παρατίθεται εδώ  που βρίσκεται στον διαδικτυακό τόπο του προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο προμηθευτής κοινοποιεί αμελλητί στον καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης πάνω σε σταθερό μέσο.
  • Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης δυνάμει του παρόντος άρθρου.

Γ.-Αποτελέσματα της υπαναχώρησης

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών:

α) να εκτελέσουν την εξ αποστάσεως σύμβαση ή

β) να συνάψουν σύμβαση εξ αποστάσεως σε περιπτώσεις που υποβλήθηκε προσφορά από τον καταναλωτή.

Δ.-Υποχρεώσεις του προμηθευτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

1.-Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

2.-Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες που προκύπτουν από την επιστροφή των χρημάτων.

3.-Κατά παρέκκλιση από τα ανωτέρω, ο προμηθευτής δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο προμηθευτής.

4.-Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, όσον αφορά τις συμβάσεις πώλησης, ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ε.-Υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

1.-Εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος, ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στον προμηθευτή ή σε άτομο εξουσιοδοτημένο από τον προμηθευτή να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

2.-Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

3.-Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει ήδη καταθέσει αίτηση σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει στον προμηθευτή, σε σύγκριση με την πλήρη κάλυψη της σύμβασης, ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη στιγμή που ο καταναλωτής ενημέρωσε τον προμηθευτή ότι θα ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Το αναλογούν ποσό που ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει στον προμηθευτή υπολογίζεται βάσει της συνολικής τιμής που είχε συμφωνηθεί στη σύμβαση. Εάν η συνολική τιμή είναι υπερβολική, το αναλογούν ποσό θα πρέπει να υπολογιστεί βάσει της αγοραίας αξίας των παρασχεθέντων.

4.-Εκτός αν άλλως ορίζεται, ο καταναλωτής δεν φέρει καμία ευθύνη αν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

ΣΤ.-Συνέπειες της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σε συνδεδεμένες συμβάσεις

1.-Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης από εξ αποστάσεως σύμβαση ή σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος σύμφωνα με τα ανωτέρω, τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον καταναλωτή, εκτός όπως προβλέπεται ανωτέρω.

Ζ.-Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

1.-Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται ανωτέρω για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων

δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα

ε) την προμήθεια σφραγισμένων ή μη αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση

στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία

Η.- Παράλειψη ενημέρωσης σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης

1.-Εάν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης όπως απαιτείται, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης, όπως αυτή προσδιορίζεται ανωτέρω.

2.-Εάν ο προμηθευτής έχει παράσχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες που προβλέπονται ανωτέρω, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που ο καταναλωτής λαμβάνει τις εν λόγω πληροφορίες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που διαπιστωθούν επαναλαμβανόμενες επιστροφές υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση ή σε περίπτωση που το biogalaxy.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Θ.-ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε ποσότητα μεγαλύτερη από αυτή που παραγγέλθηκε, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της biogalaxy.gr Σε κάθε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της biogalaxy.gr .Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν κατά την παράδοση έχει συσκευασία τόσο κατεστραμμένη (ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της) ώστε αυτό να επηρεάζει στην εν γένει χρήση του. Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα – ελάττωμα στο προϊόν. Στις ανωτέρω παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, η biogalaxy.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής αφού επικοινωνήσει πρώτα μαζί μας είτε μέσω email στο contact@biogalaxy.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2314 051581 δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας. Σε περίπτωση υπαιτιότητας μας το κόστος της επιστροφής βαρύνει εμάς και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αν θέλει την επιστροφή των χρημάτων του, πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου προϊόντος ή την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας. Επίσης, σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή του προϊόντος γίνεται από το χώρο σας από τη δική μας μεταφορική εταιρία.

Διατηρούμε το δικαίωμα να καταργήσουμε ή να τροποποιήσουμε την πολιτική επιστροφών μας με την δημοσίευση νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα www.biogalaxy.gr.

Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους όρους επιστροφών και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη. Τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

  • Μπορώ να παραλάβω μόνος μου την παραγγελία μου;

Ναι, αλλά μόνο όταν το κόστος αποστολής (ιδιαίτερα λόγω όγκου είναι ασύμφορο) και κατόπιν συνεννοήσεως. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@biogalaxy.gr ή στο τηλέφωνο 2314 051581, Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00-16.00, και θα κανονίσουμε την ημέρα και ώρα κατά την οποία μπορείτε να περάσετε από τη διεύθυνση Ολυμπιάδος 71, ΤΚ 56224, Θεσσαλονίκη και να παραλάβετε την παραγγελία σας.

  • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε. Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με δικά σας έξοδα, αρκεί το προϊόν και η αρχική συσκευασία του να είναι άθικτα. Για να προχωρήσετε με τη διαδικασία επιστροφής, πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής και να μας την αποστείλετε μαζί με το προϊόν στη διεύθυνση Biogalaxy, Ολυμπιάδος 71, ΤΚ 56224, Θεσσαλονίκη. Θα σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά έναν πιστωτικό κωδικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας.

  • Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι κάνω;

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε,  ενημερώστε για το λόγο επιστροφής στο τηλ. 2314 051 581 ή στο 6974 207399 και αποστείλετε το προϊόν στην διεύθυνση Biogalaxy, Ολυμπιάδος 71, ΤΚ 56224, Θεσσαλονίκη και εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής (εξαιρείται το κόστος αντικαταβολής) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας. Εναλλακτικά, αν επιθυμείτε, θα σας αποστείλουμε έναν πιστωτικό κωδικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας.

  • Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Αν θέλετε να σας αποστείλουμε άλλο προϊόν αντί του επιστρεφόμενου το κόστος αποστολής επιβαρύνει εσάς. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εμάς. Το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

  • Με ποιον τρόπο θα στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς;

Συνιστούμε να στέλνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε με κάποια υπηρεσία courier για περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για προϊόντα που τυχόν χαθούν ή υποστούν ζημιές κατά την επιστροφή τους  προς εμάς.

  • Θα προτιμούσα να επιστρέψω αυτοπροσώπως το προϊόν. Γίνεται;

Ναι, αλλά κατόπιν συνεννοήσεως. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@biogalaxy.gr ή στο τηλέφωνο 2314 051 581 ή στο 6974 207399, Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00-14.00 και θα κανονίσουμε την ημέρα και ώρα κατά την οποία μπορείτε να περάσετε από τη διεύθυνση Biogalaxy, Ολυμπιάδος 71, ΤΚ 56224, Θεσσαλονίκη και να επιστρέψετε το προϊόν.